Wiiieee

det har varit dags att leta nytt boende länge nu. Vi är trötta att behöva köra så långt jämnt. Så idag tog jag tag i letandet på egen hand eftersom dave jobbar jämnt. Vilket i stort sett var en ända stor chansning, jag vet inget ställe dirket så jag letade mig frammåt. Tittade på ett ställe i Legian, strax utanför Kuta men det var inget för mig. Värmen och det stora frånvaron av framgång fick mig att ge upp o åka in till Seminyak o slappa framför datorn en stund.
grejen ääär...att vår kompis conrad som åkte hem till kanada för några veckor sedan bodde i ett fint rum med en stor härlig privat balkong, jätte bra läge. jag trodde det var taget för längesedan, väldigt populära rum bland vår umgängeskrets. men om jag har tur, fick t.o.m samma bra pris som konrad hade. lycklig! :)
vågar inte vara för glad för jag sa till ägaren att jag kommer förmodligen i början av nästa vecka..o att han inte skulle ge rummet till någon annan. men man vet aldrig, balineser säger yes till allt..do u understand? yes yes!
fast i själva verket har dem inte fattat någonting :)) men jag hoppas på det bästa..ska åka dit i morgon igen o kolla av läget,, flytar nog in innan helgen :)
sweet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0