bali bali bali

vaknade med lite malaria in mitt högra pekfinger idag. fingret är så svullet att jag inte kan ta av mig min ring. Vissa nätter vaknar man av att fötter eller händer kliar så man blir tokig. Detta hände i natt. Men det är del av upplevelsen på denna tropiska ö. Som tex små små myror överallt. vet inte hur många jag dödar krypandes på min kropp varje dag. Eller som när man lyfter på saker och under så sitter en jättespindel. Har kommit på att jag är så van vid det att jag inte ens reagerar längre. Rycker på axlarna o går där ifrån. I början fick jag panik :)
och nej för er som är dumma nog att tro på allt ni läser, jaghar inte fått malaria. :)
jag o min favo bobby i fredags kväll
peace out

Kommentarer
Postat av: Lisa

haha usch va äckligt ... hur bor ni ? har ni en lägenhet ? eller sådär.... i seminyak?? eller vart ? mår du bra?! :)

2010-11-22 @ 14:15:15
URL: http://lisaell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0