bbbbird is the word

Igår kväll pillade dave med min dator medans jag kollade ut kvällen filmval.
"oj, jag tror jag tog bort alla dina bilder här på photo booth"
jaha, va för trött för att bli sur. men idag slog det mig hur mycket underbart material som nu är borta..måste kolla papperskorgen..jo det ser ut som att det går att rädda :) puuhh
har precis sugit i mig en enastående bananchoklad milkshake under njutning.
i morgon ska jag ta några pass foto för på torsdag ska jag träffa min visa agent på immigrationsverket kl 13. får inte glömma.
jag får väl snart börja skriva julkort så dem kommer fram i tid. tycker egentligen att det bara är trams..om man nu inte är duktig på såndära scrapbooking eller tar en gullig bild på sina barn i tomtedräkt. men seriöst, skicka en kort med något tråkigt vintermotiv där det redan är tryckt på baksidan god jul o gott nytt för att skriva sitt namn under.
jaja..alla uppskattar olika saker.
nu:bintang-time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0