coke with ice

precis efter mitt senaste inlägg åkte jag hem till min kvarglömda telefon, sju missade samtal senare hade jag fått order om att befinna mig i seminyak. yes mam!
så det blev lite utgång, llite öl o lite drinkar o sov över hos katie..hennes pojkvän tom, daves bästa kompis, är också på denna surftrip..
kan inte dra  hela historien om vår utgång men jag kan berätta om det över skype. ord som beskriver är väldigt bra är awkwaaard and hiiilarious :)
har några underbara bilder som jag tyvärr inte överfört från kameran ännu.
Katie väckte mig med en coola med is på söndagsmoorgonen, underbara kvinna..hon vet recis vad jag vill ha.
efter två filmer pallrade vi oss från huset för käk.
på kvällen blev det dunset-bintang på halfway ( kuta beach)
jared, katies komppis från när hon bodde på venice beach hade anlänt..mkt trevlig kille.
jag saknar min kille..imorgon käll kommer han hem. nu ska jag svalka mig i havet..
på återseende...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0