strykna underkläder tar tid

har väntat hela förmiddan på att tvätten ska bli klar så jag kan ta det jag behöver o dra in till seminyak. men inte konstigt det tar tid när dem tom stryker mina trosor. men för att vara på den positiva sidan så ska jag torka mig med en ren handduk efter duschen jag snart ska ta :) enjoy the little things..
....
tänkte ladda upp lite bilder men internetet har slått rekord i seghet denna fredag 19 november.
utgång ikväll
ständiga frågan, vad ska man ha på sig
spelar ingen roll om man befinner sig i sverige eller bali
men här vill man vara snygg men samtidigt smart klädd.
inte för varmt, eller obekvämt, plagget måste sittA bra
man vill inte att det ska skava på det svettiga dansgolvet
inte heller flasha för mkt
det är viktigt sånt här :)
som tex skor eller flipflop?
skor är bäst o säkrast för för dina fötters fräschhet o skyddar mot vassa föremål
medans flipfloppen är det skönaste alternativet då converse är varmt.
en sak som underlättar är frisyren, för den existerar inte :P
för hjälmen måste på, så där blir det ju lätt
....
om jag promotar electric här o får upp mot 500 läsare får jag ett par sunnies,
höhö ofta det kommer hända :)
trevlig helg allihopa, jag minns allt hur underbart det var med dem sista timmarna i skolan/på jobbet på fredagarna,
puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0