tell mummy,I'm sorry, this life is a party "chiddy bang"

well well well..dålig uppdatering jag vet..
men vad ska jag skriva då..hur kul är det att höra om mitt liv som består av att hänga med min coola roliga polers from all over the world (new york, LA, hawai, england, honkong osv) när vi dricker bärs o bara har det chill... ni bblir ju bara så avundsjuka :P hahaa... nä dåå..ibland , men bara ibland så skulle det vara skönt att gå på knarrande snö i en go varm vinterjacka..men saknar absolut inte slaksvädret..vilket det mestadels är i sverige..
.....
kom precis tillbaka från en casting för en film. om dem vill ha oss/mig blir det betald resa till lombok..boende, mat allt betalat..filmshoot. om vi alla kommer med vore det askul..a trip to remember :)
....
massa grejer händer hela tiden men vet inte vad jag ska skriva riktigt, kommer mer imorrn..eller någon annan dag
bilder finns på fb
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0