thanks to them

tryck på play
.....
dave åkte i morse o kommer inte hem förrän på tisdag kväll, han är på en surftrip med sina teamriders
det är ensamt
o min hemlängtan har varit ganska stor det senaste, o nu känns den av ännu mer
...
snart är det jul o det kommer kännas konstigt utan min kära familj
hela mitt liv, i 20 år har vi alla samlats och för första gången kommer jag inte vara där
älskade kusin emma skulle ta fram ett kort på mig så jag kunde vara med lite på ett sätt haha
...
skypade med Frida igår. Brukade prata på tel jämt o nu är det nästan aldrig
hennes son Lewis har blivit så stor o jag saknar henne sååå
...
inte nog med det, loggar in på bloggen o läser:
kinsa om my first thanksgiving:
Kom hem

slog till i mitt hjärta och klumpen bildades
just ikväll vill jag inget hellre än att mysa med mina fina vänner
...
o jag saknar min fina familj förstås




" this one's for my family
cuz I guess I know exactly who I am
and I guess thats thanks to them"

love
/ Sof

Kommentarer
Postat av: kinsa!!

Älskade vän! Hemlängtan får man såklart när man är så låååångt borta från sina käraste. Men den dag du har kommit hem och livet börjar rulla på som vanligt kommer du tänka tillbaka till tiden på bali och ångra att du inte njöt när du väl var där... om du inte slutar ha hemlängtan och istället börjar njuta ännu mer=)=)Då när du går till ditt jobb, skrapar rutorna på bilen och bannar dig över sverige så kommer du inte i din vildaste fantasi förstå varför du hade hemlängtan. Dina vänner och familj finns alltid kvar, du har bara tryckt på paus, nu längtar vi tills du trycker på play igen, men gör du de innan du e klar på bali så kommer de bli error!! haha shit vad jag inte alls fattade de sista men pallar inte radera de..haha saknar dig! men njuter av att ha en vän som e modig och cool.. PUSS

2010-11-27 @ 17:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0